reis naar engeland - Reisverslagen van saverio jansen - WaarBenJij.nu reis naar engeland - Reisverslagen van saverio jansen - WaarBenJij.nu
reis naar engeland

ik ga met de opleiding waar ik nu zit op studie reis naar chesterfield. Wij gaan daar naar het Sheffield collage. we zitten daar in gast gezinnen waar wij 2 weken verblijven. ik ga met 3 andere jongens uit mijn klas met he vliegtuig via Amsterdam naar manchester. van uit manchester gaan we met de tram naar chesterfield. we gaan daar 2 weken naar het Sheffield collage. we zitten daar van 12 tot 26 november

Recente Reisverslagen:

22 November 2017

de eerste week in engeland
saverio

ik ben student van het ROC in Nijmegen. ik zit op de sport opleiding niveua 4

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1259

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 26 November 2017

reis naar engeland

Landen bezocht: